Life is wonderful

Som ni ser har fröken Angelica varit inne och fixat med min blogg, blev självklart hel nöjd... okej för att klaga på nått då så är detkanske att vi inte kom på vart man ändrade färgen på rubrikerna=P, som ni ser är de ännu röda men jag vill ha de gula, någon som råkar veta vart man ändrar??=) aja inte hela världen men ändå! Tusen tack gumman!
Nu till någon typ av uppdatering då hehe, helgen har passerat förbi men har vart en lugn helg måste jag ändå säga, var lite studentfirande i Fredags och fotbollskväll på Lördagen=) Spenderade hela helgen i mitt "andra hem" Landskrona=)
Vi var även ute och kollade på lite hus och så, Kristian går i byggnads tankar om jag säger så=P Well We will see hehe.

Idag är det då Tisdag och man har precis käkat lite och slagit sig ner här vid datorn för ett litet tag. På Fredag är de då Midsommarafton för alla som glömt det=) Hehe och det blir lite fest i Tyringe, ska låna syrrans hus=) Det blir jag och bror min och några polare. Och självklart min älskling, ska bli skoj... får vi hoppas=) Håller tummarna för bra väder bara och så.
Innan dess blir de jobb och shoppa inför Fredagen så klart, god mat och god dricka Hehe

Nästa vecka kommer ju min underbara Angelica ner hit till skåne=)=) ska bli så kul å få träffa dig igen..saknar ju dig!!!=(
Annars har ja inga storslagna planer för nästa vecka, mer än jobb och fira syster Åsa som fyller 25 år idag=) GRATTIS!!

Nä nu ska jag ta och fixa lite här hemma men ha det underbart allihopa!
puss

Kommentarer
Postat av: angelica

jaa nära nu :D

2008-06-18 @ 00:16:28
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0