Midsommarafton 2008

Då var midsommar helgen över då och dags för lite uppdatering=) Vi var ju i Tyringe i syrrans och deras hus, de var bortresta under hela helgen så jag och Kristian har bott där Tors-Söndag, mycket mysigt=)
På Midsommarafton så fixa vi lite gott käk och dricka och samlade ett litet trevligt gäng, Jag,Kristian, björn (min bror),Maria och Linda var det glada gänget och vi hade det hur trevligt som helst.
Musiktävlingar och kubb stod även på schemat för kvällen=) Tack för en trevlig kväll allihopa som var med.
Bilder från Midsommarafton kommer självklart med.Endel bilder är på fel håll men ja orkar inte vända dem rätt så ni får ha överseende med detta=P
Observera en mycket rolig bild på bror min och mig, kolla in ögonen Haha=)



Resten av helgen tog jag och Kristian det bara lugt ute i huset, hade film kväll och bara myste=)
Helt underbart att vara med dig älskling! Snart får vi vara tillsammans bara du och jag i en hel vecka =)
Längtar något otroligt!! Btw. Igår köpte jag mig en resväska, så nu minsann känns de som resan är väldigt nära=P

puss å kram//Snult


Kommentarer
Postat av: angelica

fina bilder :)

2008-06-24 @ 21:39:33
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: björn

hm bilden som jag är med på är inte särskillt bra , jag är inte drogad eller otroligt full.

2008-06-25 @ 15:20:46
Postat av: fröken Berg

hahahaha ja men vi ser lagom knepiga ut. :P



sött!

2008-06-28 @ 01:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0