Minnesvärda bilder

Har suttit och rensat massa på datan idag och hitta massa gamla och nya bilder, roliga som tråkiga=P
 Men tänkte iaf bjuda på några och lite text till varje, får se om de blir bra, har ju inte den modernaste datorn så blir inte så snyggt gjort men men.


Här är jag i Kristians snygga brillor, det var första gången vi träffades =) <3


Dessa tog jag nyss=) Men den 8 Juni, för ett år sen hade jag denna mössan på mig hela dagen! vilken underbar dag det var... drömmer mig tillbaka till just den dagen, de andra dagarna innan kan jag leva utan=P


En ny bild, precis tagen, färgat håret precis och så provade jag min nya klänning, man ser ju lite av den iaf=P


Min underbara Kristian, helt klart en minnesvärd bild. Så glad att jag träffat dig och att det verkligen "klickade"
Längtar tills vi ska åka på vår resa tillsammans bara du o jag.


Självklart ska min underbara älskade angelica in också på minnesvärda bilder, 13 år av helt underbar kärlek, Inget kan stoppa oss, Nu, Då, För alltid <3

Finns säkert 100 minnesvärda bilder till men jag orkar verkligen inte lägga ut alla utan valde några idag bara som jag hitta, får lägga ut fler en annan dag!




Kommentarer
Postat av: Marcus

CraaaaaaaAAaAAaaAAaaaa-AAAaaAAZzzZzzY! :D Dagens modé rakt av på brillorna känner jag... borde vara åtminstonde! :\

2008-06-03 @ 20:59:51
Postat av: angelica

fina bilder jao =)

2008-06-04 @ 14:54:11
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: angelica

fin du blev i håret föresten!

2008-06-04 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0