Snart midsommar

Jaha då är det endast två dagar kvar till Midsommar då=), ska bli skoj men vädret ser ju inte så lovande ut,men men får hålla tummarna på att vi missar regnet iaf=P
Idag har bror min och jag fort runder och fixat för Fredag,dvs mat,dryck och underhållning hehe. Nu är det bara de glada gänget som ska till med men det blir det nog=)
Annars idag har jag jobbat och även vart och klippt mig lite, men inga större förändringar, kände bara för att klippa topparna för de behövdes verkligen och sen klippte jag upp de lite och klippte sne lugg.Nöjd är jag men som sagt var, inte så stora förändringar från innan. Annars har de inte hänt allt för mycket här idag. Lugna gatan vett ni=P

Tänkte jag slänger in en midsommar hälsning redan nu för jag tror inte jag lär hinna inom här i morgon för då ska jag och bror åka till huset och fixa lite och stanna där resten av helgen kanske. Iaf till Lördag.
Men ni får ha de underbart och uppdatering kommer efter midsommarhelgen=) puss på er!


Kommentarer
Postat av: angelica

glad midsommar

2008-06-19 @ 11:23:55
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: madeleine

tackar så du hittade hit - trevligt =) din blogg var med fin å somrig med pussar å allt hihi !! kram kram madde

2008-06-23 @ 13:31:13
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0