Tidsfördriv

Lista

Hittade en lista med massa skoj frågor :) hehe.

1. Hur gammal är du om fem år?
25 år :)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina arbetskollegor Katarina och Anna

3. Hur lång är du?
160 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Beck film, i söndags=P

5. Vem ringde du senast?
Cicci, min syster

6. Vem ringde dig senast?
Cicci

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Från angelica, Ha en fortsatt bra dag. själv börjar jag jobba nu. vi hörs puss

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms, jag får mer sagt då=P

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sedan 10 år tillbaka ungefär.

10. När såg du senast din mamma?
För fem min sen kanske=P

11. Vilken ögonfärg har du?
Helt gröna och fina

12. När vaknade du i dag?
6.00, skulle ringa och väcka min underbara=)

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas

14. Vilken är din favoritplats?
Soffan är rätt nice eller i famnen hos Kristian=)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Nånstans där det är trångt, fullt med folk

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Oj väldans svårt.. Men förhoppningsvis har jag barn och fortfarande tillsammans med min dröm kille=p

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag tyckte inte om att sova borta. Och jag var mörkrädd, är ännu=P

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Verkligen? hmm ja minns inte riktigt men de var säkert i helgen någongång=P

19. Hur stor är din säng?
180, dubbelsäng=)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär, skit data=(

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 stycken, men sover bara på en=P Men brukar ju ha sällskap ibland hehe

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
Sigtuna, Märsta, Hässleholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor - barfota, på sommaren alltså.

26. Är du social?
Nääe. Bland de jag känner men inte främlingar liksom.

27. Vilken är din favoritglass?
Svår fråga, gillar det mesta.. Får återkomma=)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Oj, finns mycket gott. Tårta, kladdkaka, pajer :) hehe.

29. Tycker du om kinamat?
Ja då det är gott men ingen "största favorit" om jag säger så

30. Tycker du om kaffe?
Nej

31. Vad dricker du till frukost?
Ingenting för de mesta

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, vänder mig hundra gånger minst

33. Kan du spela poker?
Jo, lite kan jag väl=P

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja med min älskling, Underbart

35. Är du en beroendemänniska?
Beror väl på vad det handlar om, men på nåt sätt är jag nog det

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner å känner jag vet en som fylle rår samma dag Malin Bayard (stavas efternamnet så?)

37. Vill du ha barn?
Självklart, två stycken. En pojke och en flicka :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Men ytters ytterst lite dock

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Aldrig

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Det får nog bli havet ändå, för där är ju ännu finare :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder blir de nog.. men just nu, flytta hemifrån saker och möbler=)

42. Äger du dyrbara smycken?
Nää

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Har inget just nu, alla har slutat, menAllsång börjar ju idag det gillar jag faktiskt=)

44. Kan du rulla med tungan?
Vet ej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hehe jadu, bra fråga. Alla är roliga på sina sätt :)

46. Sover du med gosedjur?
Hehe nää

47. Vad har du för ringsignal?
Now your gone- basshunter

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja det har jag, har packat ner dem och ska spara till mina barn=P

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kameran

50. Flirtar du mycket?
Hehe näe.. bara med Kristian=)

51. Kan du byta olja på bilen?
Aldrig försökt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, vore ju väldigt dumt då jag inte har körkort :p

53. Vilken var den senaste boken du läste?
ojoj var längesen, läser aldrig böcker, men det var nog Fjärilen i glaskupan, nått skolarbete=P

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon månadstidning?
Nej, men ska nog börja tror jag

56. Dansar du i bilen?
Gungar i takt till musiken, haha xD

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Just nu lyssnar jag faktiskt och det är så klart Rix Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En adress till en lägenhet, som vi ska kolla på i morgon;)

59. När var du i kyrkan senast?
24:e Maj på barndop.. tror det var då iaf

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Jaadu bra fråga, vet inte om jag hade någon egentligen..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ingen aning, ett par dagar..

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jadu hmm extra speciellt.. nä ja vet inte, kanske kristian då när han köpte en Solo tidning till mig Haha=P

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hitta dig med hehe

2008-06-26 @ 17:28:20
Postat av: Emma

Vad bra hehe... men jag försökte fixa en sån här sida, men de bara krongla och sen sket jag i de L... är inte jattebra på datorer haha

2008-06-26 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0