Tisdag

Tjenare all trogna läsare=P

Idag är det då tisdag och högtid att uppdatera helgen som gått=) Fast egentligen är det inte så mycket att uppdatera för har inte hänt så hemskt mycket, åkte till Kristian i lördags förmiddag och ja vi tog oss en lång promenad till stan och sen vidare till havet och bada fötterna och gick runt där och bara snacka och myste=)
Sen på kvällen drog vi till Helsingborg en sväng, en polare till Kristian hängde med, skulle kolla på de nice (iga) bilarna=P Hehe.
Sen Söndagen var vi vid havet igen och denna gången badade jag, Kristian den fegisen vände när han fick vatten över knäna Haha, du är söt du älskling=)
Men ja jag var i ett litet tag iaf men så speciellt varmt kan jag inte påstå att det var=P
Längtar tills vi ska åka till Grekland, då ska de badas så det står härliga till haha=) Lääääängtar!!
Sen efter badturen, på kvällen där, kröp vi ihop i soffan och kolla på film, grymt kul film, supersugen=)
Sen Måndag var det dags att fara hem och jobba hehe. Och idag är det Tisdag och jag har precis färgat håret=)
Blev ju bättre iaf men ja ja har haft denna färgen innan så inge spec.
 Skulle dock behöva klippa topparna för det behövs verkligen och så vill ja ha tillbaka mitt långa hår=(
Annars är allt bra Haha, nä men allvarligt talat livet är en dans på rosor just nu måste jag säga, har inte mycket att klaga på för tillfället=)

Nu ska jag gå och göra mat men vi hörs snart igen puss o kram

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du går in här kan du tävla om en resa för 35 000 kronor! http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

Både du och jag får poäng till tävlingen av det!

//Natalie B

2008-06-03 @ 18:52:46
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Marcus

Kan väl bara citera dig själv här egentligen, "livet är en dans på rosor just nu" och det är ju hur underbart som helst att höra! :D

2008-06-03 @ 20:58:46
Postat av: angelica

men de verkar ju ändå som att ditt hår växer relativt fort =) det e bra iaf.

kul du inte kan klaga över livet, det e ju bra när de är så :p

2008-06-04 @ 14:56:09
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0