Beställning

Nu har man precis beställt lite från Catalog, jätte mycket fint och billigt där tyckte jag så jag tänkte att de provar vi =) Gå in och kolla ni med om ni inte redan varit inne där =P ( www.catalog.se ) Kanske nått ni med gillar.
Idag har det väl inte hänt så mycket mer, har jobbat som vanligt och sen vart och handlat en sväng, kylskåpet började bli tomt. Men sen har jag bara suttit här och kollat på tv typ.
I morgon är det jobb som gäller och sen efter det blir det nog en sväng till gymmet med brorsan =) Kanske även en solning efter det om jag orkar, men skulle vara skönt, och denna gången ska jag sola lite längre än vad jag gjorde i helgen, så det syns lite mer hehe. Något annat står väl inte direkt inbokat denna vecka. Vet ju inte när jag slutar om dagarna denna vecka heller så lite svårt att planera. Men nu ska jag gå och göra lite mat till mig tills i morgon.
Ha de fint alla där ute// Snult

ps. Tack alla ni som kommenterar =) blir så mycket roligare och skriva i sin blogg om man får lite respons på det man skriver. Ds




Kommentarer
Postat av: hanna

Jag vet det är alltid kul med kommentarer :)

2008-03-04 @ 20:42:20
URL: http://hannawernerods.blogg.se
Postat av: Angelica

trevligt :)
vill me sola, fan :(

2008-03-05 @ 08:52:19
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

fanns mkt skoj på den sidan, billigt var det med =) kanske skall ta o beställa där nåndag med =)

2008-03-05 @ 09:32:24
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Linda

åååh nej... nu MÅSTE ja ju m beställa haha
där fanns en hel del av intresse :D

2008-03-05 @ 23:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0