Dagens garv

Måste ju bara slänga in en super rolig historia, enligt mig då=P Jag klippte ut den ur en tidning för jätte längesen men den är fortfarande lika rolig så jag är bara tvungen och dela med mig=)

Pekka från Gällivare åkte tåg till Luleå för att söka jobb. Tågbyte i Boden.
Efter förrättat värv tog han tåget Luleå-Boden.
Klev av i boden och klev på ankommande stambanetåg som enligt hans mening hade endast en färdriktning; mot Gällivare.
Satte sig på tåget och fick en färdkamrat på bänken mittemot.
- Vart ska du då? frågade Pekka.
- Till Stockholm, blev svaret.
Pekka satt och grubbla en stund- men så kom konstaterandet:
- Det är fan vad tekniken har gått framåt- här sitter vi mittemot varandra och åker åt varsitt håll!


Haha, nå måste väl ändå hålla med om att det var rätt kul??=)


Kommentarer
Postat av: systeryster

hahaha ja den var väldigt bra den. nu har jag klippt mig igen eller rättare sagt LINA klippte mig i söndags hehe har lugg nu hehe. du ska få se sen. det var på fyllan hon gjorde det men men. heheh puss puss

2008-03-25 @ 15:42:25
Postat av: angelica

haha ja tyckte inte en va så rolig :p

puss på dej

2008-03-29 @ 16:35:43
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

:D

2008-04-05 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0