Glad påsk

Då var det Skärtorsdag idag då och här sitter rman vid sin kära dator, alldeles ensam=( Det ska bli skönt med lite "påsklov" nu måste jag säga och helgen är nästan planerad, Det blir en sväng till Helsingborg i morgon iaf med Maria och vi ska bo i hennes brors lgh tills på Lördag för dem är bortresta. Ska bli trevligt, var ett tag sen vi sågs nu gumman=) Får se om det blir en lugn hemma kväll eller om vi drar ut.. det är inte helt bestämt än. Sen har ja inte så mycket mer planert än iaf. I dag har jag vart o shoppat lite (igen) Idag blev det en lågn tröja, tycker de snyggt med sån och sen bara strumbyxor under, blir säkert lite bilder på det i morgon som jag kan slänga upp sen så får ni se=) Lite svårt å beskriva hur den ser ut liksom.
Sen köpte jag även första presenten till Angelica idag=) Hihi men fler ska det bli, innan jag är klar=)

Jag hoppas att den här jävla snön försvinner snart så jag får ha mina nya fina vita skor på mig=) De är så otroligt sköna, iaf de lilla jag gått med dem här inne hehe. Sen har jag och Linda nu anmält oss till Tjejmilen som går av stapeln den 18 Maj och det ska bli trevlig och hoppas på en dag med solsken och lite värme=) Men innan dess blir det ett par träningspass och spinning, eller vad säger du gumman?=) Hihi...
Btw, tack så jätte mycket för de fina ballerina skorna jag fick av dig vännen, kul att jag kunde ha dem=) Tack tack!

Vill tillägna mina sista rader i detta blogg inlägget till angelica, återigen..... Du är bäst! Och jag älskar dig<3



JAG VILL HA VÅR

Kommentarer
Postat av: Angelica

låter som en härlig helg =)

tack gumman du gör mig glad =) du är också bäst, vi e bäst :D hehe.

låter roligt med all träning o tjejmilen =) hoppas det går bra!

hoppas också på vår här nu snaaaart!

2008-03-20 @ 23:19:14
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Fröken Berg

Hihi ja, Tjejmilen snart ;)
Nu får vi verkligen lägga in nga träningspass så vi orkar springa hela hihi ;D

E bara glad att du kunde ha dojjorna :)
Behövde ja ju nte kasta dom, för dom e skitsöta verkligen!

Puss Kram på dej Gumman!

2008-03-21 @ 09:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0