Önskelista

20 års dagen närmar sig med storm steg, När Angelica fyllt 20 då är det inte långt kvar då kan jag börja räkna ner=) (Hon fyller år den 30/3 så glöm för allt i ivärlden inte det) =)
Tänkte att det börjar bli dags att skriva ner lite vad man önskar sig och så och listan kan bli lång men ska försöka hålla mig inom rimliga priser Endel dyra saker som kanske kommer stå med här kan man ju alltid iaf bidra med en liten slant, de gör mycket för mig. Det uppskattas, tro mig!

  • Reebok skor... ej säker på storlek, men brukar väl ligga på 36-37
  • Presentkort på: Din sko
  • Sing star skivor
  • Hår och kropps produkter (Obs har känslig hud)
  • Ett fint rätt brett skärp i nån snygg färg och form =P
  • Presentkort på Gina Tricot, H&M, Vero Moda
  • En snygg liten hanväska, partyväska eller en lite större (brukar finnas fina på H&M eller i någon väsk affär)
  • örhängen spelar ingen roll form eller så några snygga bara=P Har femhål totalt i mina öron=P bara så ni vet. Är dock Nicel allergiker, så de måste vara testade iaf eller äkta silver.
  • Strumpor 36-37 eller vad de nu brukar vara för storlekar på strumpor, S (small)med andra ord.
  • Bra filmer, kollar på de mesta
  • Nån snygg tavla, gärna nån med solnedgång eller så (Har oranga tapeter, så behöver täckas =P)
  • Parfymer, lacost, puma, mexx, Marc O´Polo e några favoriter=)
Det var lite av de jag vill ha hehe det finns mycket som ni ser=)
Måste slänga in en bild på skorna iaf så ni vet hur de ska se ut.. har läääänge velat ha dem...


Det var allt för mig så länge, på återseende=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad bra :D nu ger du mej lite idér här ska vi se vad de blir :D

2008-03-11 @ 20:52:46
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

ja visst va dom fina ;)

2008-03-11 @ 21:06:31
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Dragana

Det var ingen kort lista det där. Hehe..

2008-03-11 @ 21:52:21
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Fröken Berg

asså detta e d bästa som hänt mej *fniss*
en önskelista! perfekt tjejen :D

PussKram

2008-03-11 @ 22:21:55
Postat av: Angelica

jaa visst borde jag vinna :D hihi

2008-03-12 @ 17:20:40
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Dragana

Svar:
Ju då allt är bara finfint med mig..! :) Själv då?

2008-03-12 @ 17:24:10
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: syrran:P

jaha du ja då har jag en del att köpa då?? hehe ja lovar du ska få två saker av din lista av mig bara mig:) hehe älskar dig puss

2008-03-12 @ 23:25:56
Postat av: Marcus

"(Har oranga tapeter, så behöver täckas =P)"
Det har ju jag med! (Ifall du minns) Och jag tycker det är snyggt! :p

2008-03-15 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0