Påskhelgen

Då var det kanske dags för en bild redovisning av helgen som snart har passerat förbi=) Men de blev inte så jätte mycket bilder men men slänger upp några iaf.

Fredag: Åkte jag till Perstorp, till Maria, vi skulle egentligen ha åkt till Helsingborg men vi kände för att ha en mysig hemma kväll istället så vi var hemma hos henne, hyrde film: Full of it hette den och var grymt rolig=). Vi köpte hem lite chips, dippa och godis, väldigt onyttigt men otroligt gott=P Men vi var lite nyttiga med, vi skalade en OTROLIGT stor morot ( har tagit bild på de med, för ja har då aldrig sett en sån stor morot förut) =)  och gurka som vi dippade med.. mmmmm=) Sen vid 1- tiden var vi grymt trötta å somna på stutts=P


Lördag: Var det dags att åka hem till Hässleholm igen, men innan jag begav mig till tåget smet jag in och solade en stund. mycket skönt och brunare...det blev jag=) Hehe självklart var jag tvungen att ta några bilder därifrån med


När jag kom hem så tog jag och städa lite och fixade här hemma, passade även på att ta lite foton på de nya skorna jag köpt=) Eller två par har jag köpt och ett par har jag fått, men alla tre är alldeles nya=) Tog även lite kort på Påskägget jag fick av mamma och sen den Underbara snön vi fått=(
Senare på kvällen så kom Maria hem till mig en stund och vi sjöng Sing Star och tränade inför min 20 Års fest haha, vi var så duktiga och kul var det, var ju första gången för Maria=) Sen somna jag gott  efter allt sjungande.


Söndag:Idag drog jag en sväng till gymmet och tränade lite, har ju ätit massa gott nu man inte vill lägga på sig Haha. Det är väl i princip det jag har hunnit med hitintills, ska äta lite nu men tror det blir en lugn Söndag=)
I morgon vet jag att det är kalas för Simon (min systerson) så nu vet ni de med=P
Det var en liten uppdatering av Helgen som snart är slut. Ha en toppen Söndag och ta det lugnt=)

// Snult


Kommentarer
Postat av: angelica

trevlig helg =) snygga skor!

2008-03-23 @ 17:13:22
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Brodern

Du måst verkligen ha slagit i huvudet????? Tränat på gymmet hmmmmmm.

2008-03-23 @ 17:44:39
Postat av: Maria José

haha, den moroten va ju fin eller hur?:p Fina skor du har;)

2008-03-23 @ 22:24:38
URL: http://www.metrobloggen.se/mariajose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0