Personalmöte

Idag har man då bara haft personalmöte i fyra timmar så slutade redan klockan 12 idag, mycket skönt btw=) Efter det drog jag mig till Tyringe för och hälsa på på Hemgården, mitt gamla jobb hehe, nä men var trevligt att träffa alla  man jobbat med igen=) och även pensionärerna så klart =P Måste ju hålla mig uppdaterad om vad som händer=)

Fixade även ett Humor
kort så jag kan träna lite till för en billig slant haha. Så nu om några veckor blir det spinning med Linda, vad kul att du fråga om jag ville hänga på=) Ska bli skoj, å så får man ju umgås lite med dej med det är ju inte helt fel hihi=) Det är väl vad som har hunnits med idag och det är inte så dåligt det tycker jag.
Måste säga att jag blev glad för alla som kommenterade mina nya kläder och att så måna andra med beställt därifrån nu, mycket skoj, hoppas ni med blir nöjda, dock är det inte så stort utbud storleksmässigt typ de minsta storlekarna, vilket är lite synd men men. Nu är det städning av rummet som gäller resten av kvällen, lagom kul =P

Men ha en trevlig Tisdags kväll!!//Snult

Kommentarer
Postat av: Angelica

najs najs =)

ha en bra kväll pusspuss

2008-03-11 @ 19:05:25
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Fröken Berg

D va superkul att du kom o hälsa på oss ida :)
d uppskattas!
mmm d kommer bli mkt trevligt m spinningen hehe
på tiden att vi lär känna varann ;)

2008-03-11 @ 22:18:23
Postat av: Angelica

haha du e knäpp :P

2008-03-12 @ 17:18:34
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0