puuh...

Då var man hemma från dagens träning, det gick bra och vi höll på i 45 min iaf så det är ju bra, men gud vad ont i benen jag har nu haha och i armarna lär det säkert kännas i morgon=P Men i morgon efter jobb blir det en lång promenad med brorsan i raskt tempo hehe och sen efter det ska vi prova vårt nya sing star som vi ska köpa i morgon=) Det blir nog en trevlig Fredag av det ska ni se. Nej nu är jag trött och helt slut så ska lägga mig i sängen och kolla på film, jobb i morgon bitti igen!
Ha det fint, på återseende!

image282

Kommentarer
Postat av: systeryster

det e väl inget fel på det jag skrev innan??? humm jag fattar inte vad du menar?? ja nu du måste vi tävla i sing star sen när jag kommer ner. jag vinner hahahaha. puss hehe

2008-03-06 @ 20:57:07
Postat av: moster

vad du har blivet duktig jobbar tränar vad har hänt

2008-03-06 @ 21:08:29
Postat av: Angelica

ojoj du håller verkligen igång du

2008-03-07 @ 00:57:53
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

jaa :) ja de va ju då jag tog den bilden tror jag :D den e fiin

2008-03-07 @ 17:33:22
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0