Shopping

Idag kom kläderna jag beställt från Catalag och de var kul och allt passade=)Jag har även vart en sväng på stan och blev helt kär i en jacka så jag slog till =) en riktig fin vår jacka om jag får säga vad jag tycker, Vad tycker ni?


Jackan är svart om ni inte ser de=P de kan se lite blå aktig ut men den är helt svart.


Till det gula linnet är det ett par gula trosor till i samma mönster och så, det e typ nattplagg=P men glömde ta kort på dem hehe. Då var det lilla roliga slut =P Lite saker men för mycket pengar =( Men jag är nöjd med allt så jag är glad för det.

Jag har ju inte bara shoppat idag för er som tror det utan jag har ju även jobbat mellan 8-15 idag och det gick bra ett par möten idag och så men det gick bra. Har även ordnat vikarie för mig på jobbet två dagar då jag ska upp till min älskling=) Äntligen, ska bli så skönt att komma iväg lite och äntligen få träffa dig <3. Tror vi behöver varandra lite just nu, eller vad säger du darling? =) I morgon är det planeringsdag på jobb i tre timmar sen är man ledig resten av dagen, skönt=) Resten av veckan består av jobb och tand och läkar besök, lagom kul=/ men men sånt måste man också kämpa med här i livet =P Ja sen till helgen får vi se vad som händer, drömma kan man ju alltid att nått kul ska hända, men tvivlar starkt=(...<3

Puss å kram ses på stan


Kommentarer
Postat av: Angelica

fin fina kläder du hitta där =) ja ja tror nog de de kommer bli riktigt trevligt när du kommer upp. välbehövt!
ha en bra vecka

2008-03-10 @ 19:07:21
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

haha snyggt :p

2008-03-10 @ 19:10:15
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Fröken Berg

hehe ja har m beställt lite kläder därifrån... hoppas ja m blir lika nöjd :D (mycke fina kläder btw!)

2008-03-10 @ 21:20:01
Postat av: Anonym

Inget om helgen aktiviteter??????

2008-03-10 @ 23:08:50
Postat av: Veronica

Jätte fina kläder... Jag har också beställt därifrån.. Väntar på att dom ska komma.. :D
Puss

2008-03-11 @ 10:56:45
URL: http://veeronicaa.blogg.se
Postat av: Maria José

Jättefina kläder du har köpt;) Jag har också tänkt beställa därifrån men köpte lite på nova lund:p det är skönt att köpa vårkläder:D längtar till värmen...Kramar!!

2008-03-11 @ 12:40:07
URL: http://metrobloggen.se/mariajose
Postat av: Angelica

ja de sitter aldrig fel med skor =)

undra vad ja ska köpa för min första lön =) hehe. finns ju så jäkla mkt som ja behöver o vill ha :P

2008-03-11 @ 17:03:51
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0