varför?

Är det någon som vet någon bra skoaffär i Skåne län där de finns snygga högklackade skor/stövlar med smal klack??  Har kollat typ överallt på nätet och så men hittar inga=( Någon som har nån bra sida att rekomendera? Egentligen gillar jag inte att beställa skor över nätet eftersom ja inte har samma sko storlek i alla skor, lite jobbigt om man beställer å så passar de inte =P Jag vet att typ bred klack e mer inne nu, men jag gillar smala klackar mer faktiskt =) Tell med var jag kan hitta några fina till vetiigt pris=)

Nej nu är det dags att kila till gymmet =) hoppas jag kan ta mig levande hem därifrån med bara hehe...



Kommentarer
Postat av: systeryster

ja jag hoppas du tar dig hem levandes så björn inte kör slut på dig:) hehe
nu har jag städat här och fixat webcamen också. fan här ska cammas hehe. nu får du kommentera i min blogg också¨och sen när jag kommer till dig i april kan väl du lära mig hur man fixar bloggen så fin som du har din:) här blev det en lång kommentar jaja..

älskaer dig puss

2008-03-06 @ 18:55:13
URL: http://sofi1985.blogg.se
Postat av: Angelica

ja den e riktigt fin. undrar om jag ska slå till på den. måste testa den igen =) hehe.

kolla in: ellos, halens, scorett, asos.com, hm har ju också mkt snygga skor nu för tiden o även kappahl o lindex har ju fått in mkt skor.

2008-03-06 @ 20:24:47
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

la redoute också :)

2008-03-06 @ 20:24:59
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Fröken Berg

Ja du vännen... ja har samma problem som du tyvärr.
ja gillar nte heller bred klack, så d blir o köpa på nätet. Har du kollat www.clazzyfashion.se? ;)

*Puss Kram*

2008-03-09 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0