Vecka 2

Då var vi inne i andra jobb veckan på förskolan nu då, helgen har precis passerat förbi i en rasande fart, men helg och helg vet jag inte om man kan kalla det för min del, jobbade ju hela helgen i princip =( 
Lördagen efter jobbet åkte jag och solade och träffade Maria en sväng i Perstorp och sen följde hon med mig till Tyringe och vi hade det trevligt de timmarna vi hann ses, innan det var läggdags för min del =P Mycket mer har det inte hunnits med i helgen tyvärr, varit trött och inte orkat göra så mycket, inte funnits så mycket tid över till annat än jobb.
Idag slutade man hyffsat tidigt iaf, 15.00 så idag hinner man fixa lite här hemma som behövs göras med, känns skönt. Börja funderar lite på vad som ska ske i helgen och så med, med de lutar ju åt att gå ut på Lördagen en sväng.. men vi får se, lite tveksam om jag orkar men ja vi får se när det närmar sig. Vet ju en som verkligen vill dit =P
Naj nu blir det soffan nästa och sen sätta igång med lite städning här hemma men ha en fin Måndag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jösses vad du står i, hoppas du inte sliter ihjäl dig bara :S Så vem var det som ville ut då? (A)

2008-03-04 @ 14:51:42
Postat av: Angelica

ha en bra dg

2008-03-04 @ 16:39:46
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Systeryster

nu har jag kommigt igång och blogga igen. men ibland vet jag inte vad jag ska skriva men jag ska försöka nu hehe jaja jag lovar ingenting:P hehe. hoppas allt e bra med dig. älskar dig och mamma. puss

2008-03-04 @ 20:12:44
URL: http://sofi1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0