vinter igen?????

Då var de Måndag och har jobbat och sen tränat med linda, var trevligt och det var kul å ses igen=) Ser framemot den 25 Maj om de nu blir av =P Hehe.. Mycket annat har här inte hänt idag, jävla skit väder vi har fått, rena vintern här nu, igår var de full vår jätte skönt, å nu är det täckt med vit snö precis som en kall vinter dag (den dagen vi ville ha 24 dec=) ) usch å blä... får hoppas de försvinner snabbt!
Blir ett kort inlägg idag men är trött och har inte så mkt att skriva om idag...Men ha en trevlig Måndag allihopa!

image291

Kommentarer
Postat av: Fröken Berg

D va hemskt trevligt o träna m dej ida, men fan va ja e seg i benen nu.. säkert du m.. :D

2008-03-17 @ 20:16:49
Postat av: Karin

MEN VAD ÄR DET DU SÄGER? Senvintern är ju den finaste årstiden. Snön som glittrar i den fina vårsolen. Man vill aldrig vara inne. Bara att ta på sig ullunderställ och sova ute i sovsäcken :)
Okej, jag äar för mcyeket friluftsmänniska ibland ...haha

Men det är väl inte "URSH"

2008-03-17 @ 21:47:10
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Veronica

jag h¨åller med dig ja Sara.. Varför ska snön komma nu för ?

haha jag vet att runken är angelikas bror . :P hehe .. jasså vad har du hört om min Fredrik då ? ^^

2008-03-18 @ 10:27:29
URL: http://veeronicaa.blogg.se
Postat av: syster yster

vad händer den 25 maj då?? nyfiken du vet hehehe

puss

2008-03-18 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0