wiiiie

Ville bara göra er uppmärksamma på att ni som läst min önskelista kan sluta tänka på att jag vill ha Reebok skorna, jag skrivit högst upp på listan=P, för de är nämnligen redan köpta=) Det var rea på dem så kunde inte låta bli så jag köpte dem själv idag=) Men finns ju massa andra saker jag önskar mig så det ska nog inte vara några problem hehe.

Bowlingen till 20 års festen är bokat och klar=) dock har de blivit lite platser över så någon som har lust att hänga på??=P Bara säg till så kanske det går att ordna!

Nu ska jag fortsätta med min städning i garderoben, ha en fin tisdags kväll!

Snult

Kommentarer
Postat av: storasyrran:)

vad ska du göra på tjejmilen?? humm springa?? okeej du har blivigt ett tränings freek. humm och jag e en sofftönt hahaha. aja det ska nog gå bra där också:) fan vad roligt vi ska ha det när du fyller år heheh

ÄLSKAR DIG

2008-03-18 @ 19:08:06
Postat av: Angelica

ja tyvärr blir det ju inte jag men du kommer ju upp så då ska vi ha födelsedag för oss båda =) pusspuss

2008-03-18 @ 22:48:38
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0