7 Maj 2008

Då var man tillbaka igen på bloggen=) Måste ju skriva om gårdagen lite iaf, vi åkte ju till Väla men ja de vi skulle göra där blev inte av, men ska dit på Söndag igen och ge de ett nytt försök får se då om de blir nått, de lär ni märka isåfall=P
Men gårdagen blev hur bra som helst iaf. När vi kom hem från Väla så åkte vi till ett jätte mysigt ställe i Landskrona, Kristian har varit där förut men för jätte många år sen. Vi skulle kolla på solnedgången! Jätte högt upp var vi på typ ett berg eller man gick igenom en skog liksom på småstigar högre o högre upp. Hur mysigt och fint som helst, jag hoppas vi åker dit fler gånger=)
Riktiga sommarvärmen, solen,havet och stå där med världens underbaraste, kan ju inte bli bättre=)
Slänger upp ett par bilder, självklart var kameran med och tog rätt mycket bilder och grymt fina om jag får säga det själv.
På ett av korten så ser ni när Kristian är på väg ner från "berget" och de var min idé att prova gå ner och de var rätt jobbigt, men kul att gå ner, man sjönk ner i sanden o nästan åkte ner.Men upp... fyfan de var ju som ett helt träningspass Haha, "Aldrig mer ner där" sa vi båda när vi väl kommit upp igen=P För samma väg vi gick ner fick vi ju kämpa oss upp på med hehe.
På vägen till detta fina ställe så såg vi tjurar och Kristian ville vi skulle ta ett kort så de gjorde jag och ena bilden blev rätt långtifrån så tänkte att ja zoomar på nästa, och när ja precis skulle ta kortet så visar tjuren sitt rätta jag haha ( ni fattar när ni ser bilden)
Tack för att du visa mig detta underbara ställe och för att du är så underbar!<3














Kommentarer
Postat av: Marcus

Grymt mysigt gjort av Kristian! Korten är av högsta kvalité så klart, vad annars? :P

2008-05-08 @ 20:45:57
Postat av: snult

du e värd det bästa ju. har kanske fler mysiga ställe på lager ;) puss

2008-05-08 @ 21:16:33
URL: http://snult.blogg.se
Postat av: systeryster

vad mysigt det låter. vi får ¨ka till något mysigt ställe när jag och jimi kommer ner eller vad säger du?? eller så tar vi det när ni bor hos oss på våran bondgård hehe:) älskar dig mycket din storasyster:)(L)

2008-05-08 @ 21:55:04
URL: http://sofi1985.blogg.se
Postat av: angelica

mjaa kanske stämmer hehe

2008-05-10 @ 22:25:34
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: angelica

fina bilder

2008-05-12 @ 17:58:02
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0