Fredag

Då var det Fredag idag då, och här sitter man vid sin dator, längesen man gjorde det en Fredgaskväll=P Men har precis kommit hem, har varit barnvakt åt Syrrans minsta, Albin, han e såååå söt=)
Annars idag har jag bara jobbat och vart och handlat lite blommor till mamma.
I morgon blir de en sväng till älsklingen och förhoppningsvis drar vi till havet och njuter av solen
(som de har lovat att de ska bli i helgen) =)
Kanske man tar sig ett dopp med, jäkligt sugen e jag alltså=) Nån som ska med?;)
Stannar nog hos älsklingen till Måndag tror jag för har ju sovmorgon=)

Glömde nämna det, jag har hunnit med att söka lite jobb nu med, börjar ju bli dags att se sig om efter nått nytt, mitt vik tar ju slut den 31 Juli, då förskolan ska stängas=( Har kanske ett nytt på G, ska inte ha för stora förhoppningar men kanske, kan ju alltid hålla tummarna=) Men vi får se. Helt utan jobb blir jag ju garanterat inte iaf det vet jag, Går tillbaka på timmar på äldreboendet och förskolorna jag varit mycket på innan om ja inte hittar nått annat.

Det var lite vad som hänt i mitt liv på senaste hehe mer uppdatering kommer efter helgen hoppas vi på=)
Ha en underbar helg alla där ute och tack ni som kommenterar, ni andra.... börja kommentera tack!!=P
puss kram


Kommentarer
Postat av: Marcus

Håller stenhårt om tummarna! >_

2008-05-31 @ 12:24:53
Postat av: angelica

lycka till med jobben =)

2008-06-01 @ 11:18:46
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Maria José

Det låter underbart med stranden:D Det fixar sig säkert med jobb;) Hoppas det blir finja eller stranden på onsdag, kramis

2008-06-02 @ 09:27:29
Postat av: angelica

ja man får se hur de går =)

2008-06-02 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0