Haha

Haha angelica du är för söt=) Jag var ju precis på väg att uppdatera nu vad som hänt i helgen=P
Jag vet att jag blivit jätte dålig på det där men ja som jag sagt var, finns annat att lägga tiden på nu hehe.
Men har inte helt lagt av att blogga än iaf=) Men dåligt med kommentarer och de gör lite att man sluta skriva...
Vill ju självklart hälsa tillbaka till min underbara Angelica och jag längtar tills vi ses (L) saknar dig ju=(

Nu till helgen då=) I fredags for jag och älsklingen till min syster och hennes familj och satt där och drack och snacka skit och de kom lite annat folk senare på kvällen och sen var det dags för Tyringe dagarna, grymt rolig kväll måste jag säga=) Sen när det var lägg dags packade vi oss in i husvagnen på syrras tomt och sov där... myyys=)
Ska låna husvagnen i sommar med å åka lite längre bort och campa hade vi tänkt=)

Lördag morgon blev de frukost hos syrran och sen hem och lämna saker och sen åka till Glumslövs kyrka där det väntade barndop, det var trevligt=)
Sen for jag hem till mig och gjorde mig i ordning för att sen åka till Tyringe och festa hos Linda.
Maria hängde på med och det var även annat trevligt folk hos Linda så det var en mycket trevlig kväll/natt där=)
Blev ju Tyringedagarna där sen senare på kvällen med så även där träffade man lite känt folk.
En party helg kan man säga att det blev=)
Söndagen var det Kalas för syrrans två barn som fyllde år, sen efter det åkte jag till  Kristian och bara tog det lugnt och sov där typ, kom dit rätt sent, men vad gör man inte för att få sova breve sin älskling?=P

Lite bilder från lördags kvällen kan jag tyvärr inte bjuda på än men de kommer lite senare för måste fixa bilderna till min data först. Men de kommer... kanske=)

Nu är det då Tisdag idag och igår var älsklingen här och vi hyrde film och bara myste.Sen har jag bara jobbat som vanligt och sökt jobb och städat lite här hemma, lagom kul start på veckan=P

Ha de fint nu så hörs vi när vi hörs=) pusss

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fullspäckat schema det där, fast det låter väl hetsigare än vad det var i verkligheten :P

2008-05-28 @ 22:29:02
Postat av: Björne

Jaha då får jag väl kommentera lite då. Du var givmild i fredags det tackar man för. Så ni får låma husvagnen hmmmmm. Det vill jag verkligen se.

2008-05-30 @ 15:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0