Pass och sommarvärme...UNDERBART

Idag är det då onsdag och jag har precis vart och gjort mig ett pass=) Så snygg man blev på bilden (eller inte=P)
Nu är det bara ordna resa då Haha. Fast det är ett tag till innan vi beger oss, har ju jobb här hemma som måste skötas hela sommaren... nästan.
I augusti är jobbet slut=(, så just nu sitter jag och söker lite jobb och ringt endel och svarat på några anonser är också gjort så vi får väl se om nån hör av sig. Om en stund ska jag bege mig mot Lund där älsklingen hämtar upp mig och sen ska vi åka till Helsingborg och Väla, ska göra en sak där, mer säger jag inte.Kanske får ni se sen vad vi har gjort =) Ska bli skoj iaf=)

Vilket underbart väder vi har fått nu, rena sommarvärmen! Hur underbart som helst! Trivs som fisken i vattnet när det är så här skönt!=) Får bara hoppas det håller i sig.
Åh snart är det dags för tjejmilen för mig och Linda, ska bli skoj hehe, vi siktar in oss på att komma först va Linda?=P Haha. Jag är väldigt fundersam vad som händer efter sommaren jag, vad man gör, vart man bor och med vem =P
Jag har ju mina drömmer och de kan nog bli så att de uppfylls, just nu känns de som det kommer göra det iaf. Hoppas hoppas <3

Detta blev ett väldigt blandat inlägg men ja jag skrev ju iaf ett=P Inte illa det. Nu ska jag börja göra mig lite i ordning innan jag ska med tåget, men ha en underbar Onsdag, det ska jag ha!
puss

Kommentarer
Postat av: Fröken Berg

mmmmm så du ska ut o resa du, fan va härligt!!

o joo vi SKA komma först *fnissa* ja nöjer mej nte m mindre.

ha d bäst vännen

2008-05-07 @ 17:05:05
Postat av: Maria José

Hey gumman! Åh vad härligt det låter ja;) Synd man inte såg dig i hässleholm för var där o njöt av solen hela dagen med Melisa:D ehehe Kram, ha de bäst höres!!

2008-05-07 @ 20:09:25
Postat av: Marcus

Stora planer närmsta halvåret då kanske! Låter gottit och ska väl inte klaga på värmen, för det gör jag inte, dock har jag nog slagits av för mycket värme idag :( :P

2008-05-08 @ 18:26:28
Postat av: Karin

Ååhå! Ska du springa hela tjejmilen? Duktig du är;) Jag har änmält mig till vårruset, med det är bara 5km

2008-05-11 @ 17:24:02
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: angelica

lycka till på tjejmilen

2008-05-12 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0