Snart helg

Då är det äntligen Fredag i morgon=) Skönt det ska bli. Först är de dock jobb mellan 11-17 men får hoppas de går fort. Sen kommer Kristian och vi ska bara fixa oss lite och sen åka till min syster och hennes familj i Tyringe, bara snacka och käka och kanske dricka nått gott och sen gå ner en sväng på Tyringe dagarna (mini festival) =) Blir nog en rätt lugn Fredag men trevlig förhoppningsvis hehe.
Sen på Lördag eftermiddag ska jag och Kristian på barndop, en kompis till kristian som fått barn.
Sen efter det på kvällen ska jag vidare hem till Linda på lite trevlig hemma fest=) Blir det nog en sväng till Tyringe dagarna senare på kvällen där med, Ska bli skoj=)
Det är väl mina planer för helgen hitintills iaf. Får hoppas på en trevlig helg, men det tror jag nog att det blir=)

Nu ska jag ta och sätta mig vid tv:n och äta lite, är rätt hungrig efter storstädningen bland alla mina kartonger, har kastat en stor svart sopsäck med gammalt skit, skönt å bli av med de=)
Igår åkte 5 plastkassar med gamla saker med hehe, förbereder mig inför min flytt, när den nu blir av vet jag inte än, men troligtvis innan slutet av året iaf=)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0