Valborg

Förlåt mig alla läsare, jag har blivit jätte dålig på att blogga och jag vet om det=( Har sagt det innan men säger det igen just nu är det fullt ös medvetslös här hemma i Hässleholm hehe håller igång hela dagarna, Jobbar varje dag och sen efter det, fixa och dona här hemma eller va med polare eller är jag hos Kristian.Eller så hittar jag på nått annat skoj. Men ni får försöka ha överseende med detta=)
Nu till ett inlägg om Valborg även fast det är lite sent men ändå, bättre sent än aldrig, Eller hur?=P
Jag och Maria for då ner till Landskrona där Kristian mötte upp oss och vi drack lite och väntade på resten av gänget
( Kristians polare), När de väl kom i "mini bussen", Niklas, Patrik och Pontus så for vi ner mot Ystad, fy vilken rolig tur ner dit haha sjukt roliga killar det där, det tyckte både jag och Maria, åh vad vi skratta hela tiden=)
Väl nere i ystad var det fest hos ytterligare en polare till Kristian och killarna, vi var ca 20 pers och vi grillade och hade sjukt kul måste jag säga! Jag spelade biljard för första gången haha och det gick otroooooligt bra=P (Eller inte)
En mycket lyckad kväll och hur trevliga människor som helst nere i Ystad=) Vid 01.30 tyckte Niklas (chaffören) att vi skulle dra oss hemåt och det var dags att packa in sig i bilen allihopa, Vi blev en person mer på hemvägen för Kristians kusin kom åxå ner och festa lite. Så nu var det fullt i bilen och alla var trötta och inom 10 min sov alla i bilen, även jag fast ja sov bara de sista 10 min=P vilken skillnad det var på ljudnivån när vi åkte hem och när vi åkte dit Hahaha. Tack alla för en underbar kväll!
 Lite bilder från festen (fler kommer på Onsdag)



Det var några bilder iaf men tog fler med mobilen men de kan ja inte lägga upp än men det kommer jag lovar=)
Dagen efter sen följde jag Maria till bussen vid 7 tiden på morgon sen gick jag hem till Kristian igen och sov lite till sen var det dags att gå upp och vi myste vid tv typ hela eftermiddagen vid en bra film och godis..Myyyyyys<3
Sen for vi hem till mig och bara tog det lugnt och sov sen. Jag skulle ju upp och jobba på Fredagen sen.
Helgen som då har passarat förbi tillbringade jag lite hos Kristian och lite hos syrran och sen var jag barnvakt Lördag eftermiddag till Söndag morgon. Det är vad jag har hunnit med hitintills och Idag är det då Måndag och idag har jag bara jobbat och donat här hemma, tvättat städat och kastat massa saker.
I morgon efter jobb tänkte jag att jag skulle fixa ett pass, har inte hunnit det än, men börjar bli dags=)
Sen På onsdag bär det av till Kristian och vi ska hitta på nått skoj hade vi tänkt, men vad vet jag inte riktigt än men lite speciellt kanske de blir, det är ju trots allt den 7 Maj Hihi =) <3
Det är så min vecka ser ut vad jag har planerat ännu iaf, sen får vi väl se vad som händer mer, men uppdatering kommer så småningom! Kom ihåg... Bättre sent än aldrig =)

Vill tillägna lite ord till min underbara Kristian, Det känns så himla bra med dig, och alla våra planer hoppas jag ska bli till verklighet en vacker dag. Vet att det inte har varit du o jag speciellt länge men det känns längre än vad det är. Saknar dig så fort du åker i från mig eller jag ifrån dig=( Tycker så otroligt mycket om dig!
Är så himla glad att jag träffat dig och tror och hoppas verkligen på detta!
Sara <3 Kristian





Kommentarer
Postat av: systeryster

hehe ja det kanske tar ett tag innan jag åresenterar han men det kanske blir tidigare än vad ni tror hehehe:P ja jag e ny kärrrr hehehe. fan vad gött att vi båda har varsin nu:) hoppas ni har det bra där nere.
älskar dig lillasyster. puss

2008-05-05 @ 21:24:55
URL: http://sofi1985.blogg.se
Postat av: Maria José

Hoppas det kommer fler roliga fester tsm;) hehe! Naw, ni två är sjukt söta tsm!! Jag är glad för din skull, you know:D hehe Vi hörs o träffas snart puss puss

2008-05-06 @ 14:04:25
Postat av: Marcus

Finfint! :) Som Maria skrev så vet du ju att jag också är glad din skull!

2008-05-06 @ 18:07:45
Postat av: Marcus

"är glad din skull!" ... snyggt :P

2008-05-07 @ 09:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0