Då var det dags igen då

Nämen godmorgon alla min vänner=) Nu är man här igen, jag vet jag är här väääldigt sällan nu för tiden men ni ska vara glada att ja alltid kommer tillbaka förr eller senare (senare)=P
Nu sitter man här vid köksbordet och är pigg och vaken sen 07.30 inte ofta det händer på en lördag i mitt liv=P Igår kom första snön=) var så mysigt och man blev så glad, eller iaf jag jag älskar snö, bara hoppas det kommer mer och inte bara blir slask av de lilla vi har nu, för de gillar vi inte!
Min underbara älskling är iväg och jobbar nu så här på Lördags morgonkvisten så jag får passa på att sätta mig här och blogga lite tänkte jag=) annars är ju denna dator rätt så upptagen för jämnan om jag säger så=P
Tänkte bjuda på lite bilder i dagens inlägg med från förra helgen, då vi var och shoppade lite, det var jag som körde så då bestämde givetvis jag vart vi skulle åka=) De blev en runda till Väla och kik in på duka, där Kristian hade presentkort så vi shoppa lite saker där, bilder kommer på det.
Sen på söndagen körde jag till väla igen men denna gången besökte vi Ikea och vi hade även trevligt sällskap med, Zanna och Joel=)Fynda självklart lite även där.
Så man kan säga att jag körde hela den helgen vart vi än skulle, så otroligt kul=)

Denna helgen då?, det blir en lugn helg och igår lagade älsklingen super god middag, fläskfile inlindat i bacon och så råstekta potatis och egen gjord sås. MUMS! Otroligt gott var det måste jag säga!Får se vad han har att bjuda på ikväll som nog också blir en lugn myskväll.
Blir nog en sväng till lite affärer sen när Kristian kommit hem så vi får inhandlat lite julsaker och så=)snart dags för det ju, älskar julen och allt som hör julen till=)Trist att det bara är jag i detta huset som gör de=(

Ledsen alla läsare, tråkiga nyheter, hittar inte sladden till kameran så får lägga upp bilderna senare, när jag hittat den=(
Men ha de fint, nu ska jag käka lite frukost men vi hörs!=P

Kommentarer
Postat av: Angelica

söt du=)

2008-11-24 @ 17:42:06
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Angelica

romantiskt du ;)

2008-11-27 @ 21:09:17
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0