Jävla skit

Då var det Söndag och nu var det egentligen meningen att jag skulle komma med ett roligt inlägg om gårddagens maskeradfest jag sett framemot läääänge och massa fina bilder, men istället har jag bara 3 saker att säga: Halsfluss är skit!
Ja så är det tyvärr, var jätte dålig på jobb i Fredags men åkte ändå hem till mamma på kvällen en sväng för kände mig lite bättre på kvällen, Käkade där och sen hälsade på syrran och ungarna. Vi var väl hemma vid 10 igen, sen började helvetet igen!
Sov inte en timma ens sammanlagt under hela natten mådde så jävla dåligt, så Lördagmorgon körde älsklingen mig in till sjukan och vi satt väl där i två timmar och väntade och sen fick ja det konstaterat att det var halsfluss och pencillin i en vecka som gällde=( Jävla skit, så ja där rök den festen man sett framemot så himla mycket. Hela Lördagen låg man och sov konstant hela tiden i stället.
Idag känner jag mig lite bättre och har faktiskt vart ute och övningskört i 1,5 timme, landsväg och rundeller =) hehe det var skoj och känns bättre för varje gång måste jag säga, nästa runda jga ska köra idag blir till Landskrona=) Ska bli spännande.
Annars idag händer inte mycket, vila upp mig lite så man kan orka jobba i morgon förhoppningsvis.
Nu är det dags att kolla idol sen i Fredags men vi hörs kanske senare, en liten uppdatering om körningen kanske ni kan få=P
Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch...krya på dig!

2008-11-10 @ 09:00:08
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jodå, med mig är det bara bra. Men lillkillen är sjuk. han är snart 11 månader. :o)

2008-11-10 @ 18:05:37
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag såg din blogg snurra förbi på inloggningssidan. :o) Blev nyfiken och klickade runt ett tag och läste. ^^ Jättefin blogg!

2008-11-10 @ 19:27:53
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: `Mintan

Hoppas du mår bättre nu gumman... puss <3

2008-11-22 @ 12:32:18
URL: http://mintisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0