Long time ago

Hejsan hoppsan! Ni har alldeles säkert glömt bort min blogg för jag håller med om det har varit dålig uppdatering på sista tiden, men de har sina orsaker och jag vill förklara mig.
För det första har datan varit paj ett tag och för det andra så har jag haft fullt upp , det är väl egentligen anledningarna. Godtags dem?=P
Men nu tänkte jag bjuda på ett par bilder från förra helgens fest med Pontus,Patrik, Krille, joel;Kristian och  Zanna.Först förfest hos Pontus och sen var vi ute en sväng i Malmö på Etage, tror jag det hette, min första visit ute i nattlivet i Malmö, men var en trevlig kväll=)
Njut av de fina bilderna och de som känner mig ser en stooooor förändring på mig denna kväll och för första gången på länge kände jag mig riktigt snygg haha=) Vad tycker ni?

Sådär det var lite bilder från förra helgens fest,Märkte att alla inte var med på bilderna vilket var lite tråkigt men men man ser ju vilka som ville vara med framför kameran hehe.Tack för en rolig kväll!
Nu till helgens utflykter hehe, i Fredags var det bara en lugn hemma kväll, Syrrans man kom förbi med ett matbord till oss som de inte vill ha längre och självklart var kameran framme och ville visa er det med=)
Det är visserligen inte nytt men det är bättre än vårt förra där vi bara hade två stolar=P Tycker absolut inte det är nått fel på detta.Tack för bordet syrran!
Sen i Lördags var vi en runda på Ikea med syrran och Robban och Jag och Kristian köpte äntöligen vår efterlängtade dubbelsäng=) Så himla fint blev de och skönt var det att sova i natt. Nu är det bara några fina säng bord som ska köpas med men får nog väntas till nästa månad. Men bild på sängen ska ni allt få=)
Slänger även in en bild på familjen Arvidsson-Bergström =) Älskar er!


Nu ska jag ta och gå ner och hjälpa Älsklingen med våfflorna vi ska göra=) Men ha de bäst så hörs vi snart hoppas jag
puss


Kommentarer
Postat av: madeleine

hej hej !! Allt bra hoppas jag =) Snygg klänning du har på bilden jätte fint =) Ha det bra !! KRAM

2008-11-02 @ 23:11:55
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0