Party

Detta blir ett jätte kort inlägg för har fullt upp med att göra mig i ordning för kvällen=)
Ikväll blir de fest hos Joel och Zanna. Kristian är på julfest så Pontus hämtar mig om en timme typ sen får vi se när Kristian kommer dit, Så fort julfesten e klar så kommer min älskling=)Han stack redan vid 1 tiden i dag så han lär väl redan vara packad haha:PSen blir det nog utgång i Malmö ser det ut som.
Igår var jag ute med jobbet och käkade och drack lite gott, var trevligt haha och speciellt en sak som hände, men det kan bara vi som var med skratta åt!Haha.Kan bara säga de, Nette, Håll dig till dina egna bestick nästa gång så jag slipper jag se så dum ut hahahaha.
Nä nu måste jag dra mig men vi hörs, på återssende

puss å kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

du har fått en award av mig i bloggen..gå in å titta =)

2008-12-01 @ 16:34:57
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0