Dubbeldejt

Jaha då var det Söndag idag då och man har slagit sig till ro i soffan brevid mina två älsklingar=) Helgen har passerat förbi med en väldig fart som vanligt men vart en lugn men helt underbar helg måste jag säga.
I Fredags var det lite fest här hemma, Joel och Zanna var här och vi satt och snacka och drack lite, trevligt trevligt=)
Sen i Lördags kom Joel och Zanna förbi och vi hade en myskväll, käkade gott och spela spel och sen kolla vi på film, Zanna färgade även mitt hår med.Ytterligare en trevlig kväll.
Tack vänner för en super trevlig helg=)
Idag har man hunnit att städa lite och vart å handlat lite blommor och så,så nu börjar de verkligen likna ett riktigt hem=) Härligt!
I morgon är det jobb igen och på kvällen ska vi tura med jobbet, ska bli trevligt=)Älskar att åka båt, mer i veckan som händer mer än jobb vet jag för tillfället inte men uppdaterar väl någongång i veckan!
Nu ska jag läsa skvaller tidningar=P Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0