Söndag

Ja då var helgen slut och det börjar snart en ny vecka igen=)I helgen har det vart relativt lugnt, var hos Sara och Patrik en sväng igår på fest, rätt lugn fest men kul att träffa lite folk=) Spelade även wii för första gången och fan vad kul det var asså=)Måste införskaffas eller vad det heter=P
Idag har man bara stor städat hela dagen, okej dagen är inte slut än men inte städningen heller=P tvättat och torkat alla golv och städat garderober och liknande.
Får visa älsklingen allt jag gjort sen när han kommer hem=)Hehe är på riktigt städhumör idag.
Ska snart göra en äppelkaka också hade jag tänkt =) Söndag är min städ och bakdag hehe=P

Vill slänga in en hälsning till min underbara Angelica (Snultan) att jag saknar dig så OTROLIGT mycket just nu, vi måste ses snart och jag hoppas att vi kan göra det med! Älskar dig gumman (L)

Slänger även in en hälsning till min älskade Sambo, Älskar dig av hela mitt hjärta och längtar så tills vi ska fira vår första jul tillsammans och längtar tills vi ska ut på nya resor och äventyr igen=) Att bo tillsammans med dig och dela allt är heeeeelt underbart! skulle aldrig byta bort de, aldrig!!!

Nu är det dags att ta tag i städningen igen men ha det så bra allihopa där ute och glöm inte kommentera lite vetja=)

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, är du på städ humör får du gärna komma hit med:P hehe en vild 2 åring kan stöka in i hundans mycke. :P

2008-10-12 @ 15:25:41
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: angelica

tack gumman <3 älskar dig med!

2008-10-12 @ 18:46:10
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja han är en liten duktis han. :) Här e typ alltid stökigt. skit tråkigt är det. vi söker ju lägenhet hela tiden men hittar inga :( Nä, jag är mest hemma. Nu har jag inte kunnat gå i vanliga skor pga av värsta skoköttskav. så har mest bara varit hemma med kidsen . Men vi ses trodligt vis till helgen Nellie och berga hade bestämmt det :P Kram

2008-10-13 @ 18:18:34
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: zanna

hej gumman.

Nu har ja tagit hem massa tacos grejjer te dej o berga :) Får komma förbi nån dag i veckan me dom :P

Hade så bra puss o kram

2008-10-14 @ 14:39:54
Postat av: madeleine

har ju glömt å berätta en sak....jag jobbar på gäddans förskola å har pojken med skoo om du förstår vad jag menar hihi =) Hel skoj å få se honom igen å hans mamma blev lika glad =) Ha det super KRAMAR

2008-10-14 @ 21:31:22
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0