Tidsfördriv

Sms
Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Jo klart jag håller med"

 2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Om han bara kommer hem nu så hinner jag"

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
"Hur går det på nya jobbet då?"

4. Vilket sms blev du mest berörd av? 
"Här har du Albin som röker"

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Va fan sitter du och säger människa"

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Förlåt mig så mycket"

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

"känner samma sak för dig"   

8. Vad vill du höra mest av allt?
"Son fan, klarar mig inte utan dg"


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

"klart jag möter dig då"

10. Din romantiska replik?
"Hej gumman min"

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"nej inte än."

Ja jag var bara tvungen att göra detta men jag fick inga roliga svar alls=( men men rätt kul att göra ändå.


Kommentarer
Postat av: angelica

hehe vissa var roliga :D

2008-10-06 @ 08:34:40
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0