Dåligt värre

Usch vad dålig jag har blivit på att blogg nu....igen=( Känns inte alls kul men fan jag har haft fullt upp ända sen vi flyttade. Packat upp,målat, handlat, haft inflyttningsfest, börjar ett nytt jobb ,ja det är bara några av de saker som har tagit upp min tid.Sen har jag inte hunnit lägga in några bilder varken från huset eller festen så detta inlägg blir mega trist men men några rader ska det bli iaf och sen får jag ta mig i kragen i helgen och fixa detta. Så är det bara=)
Helgen var det iaf fest och den vart mycket lyckad måste jag säga, vi blev väl 15 pers i vårt mini hus hehe men kul hade vi och vi hann även dra ut till tages  i Landskrona en sväng, ute var det väl mindre kul om jag får säga vad jag tycker men men. Hemmafesten var betydligt roligare=) Sen började man jobba i Måndags med och det funkar jätte bra tycker jag, hoppas de gör de även när hon ja går för slutar (Går bara breve denna veckan typ) men det ska de nog göra.
Verkar vara ett härligt gäng och barnen är underbara.Får hoppas man trivs och alt flyter på och att man sen får fortsatt arbete där. Det jobbiga som jag inte är van vid är att gå up 5.30 och sen göra sig i ordning och sen inte hemma fören 18 på kvällen sen. Det känns att de finns ingen tid till nått annat, ja har ju aldrig jobbat 100 % innan så kan ju ha med det att göra hehe=P men de ska nog gå bra, denna veckan har det inte vart några problem iaf.
Det var lite info om jobbet och festen iaf och bilder från festen kommer så småningom, troligtvis till helgen. Håll ut=)

Igår btw slutade jag 16 redan så Kristian mötte upp mig vid knutpunkten och sen åkte vi till väla en sväng, skulle köpa mig en jacka, ja för nu har hösten minsann kommit=( och jag hade tur, jag hittade en jacka ja länge velat köpa men inte haft ekonomin till de, men så fick ja den av Kristian igår=) Tack älskling!

Nu är det dags för lite mat sen ska jag hänga upp tvätt och sen när jag är klar med allt det är det nog läggdags för i morgon är det uppstigning 05.30. Ha en trevlig kväll allihopa!
btw, har inga tv kanaler än, väntar på tv boxen vi har beställt, tyck synd o mig=( höhöhöhöhöhö

puss o kram

Kommentarer
Postat av: kal P dal

moahahaha..

btw.. glömt ett L i allt.. alt=0)

2008-09-04 @ 20:41:43
Postat av: angelica

jobbigt utan tv gumman

2008-09-04 @ 21:51:08
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: madeleine

hrm fest å så är jag bjuden hrm illa....hihi hoppas du trivs i huset å jag väntar spänt på bilder =) KRAMAR

2008-09-04 @ 23:09:31
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: madeleine

HAHA glömde INTE - så är INTE jag bjuden illa...hihi =)

2008-09-04 @ 23:10:14
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Maria José

det var skit skoj på er hemmafest;) du får ej glömma sätta upp bilder du hehe har väntat länge:p kramar

2008-09-06 @ 20:16:38
Postat av: angelica

ja riktigt bra :)

2008-09-07 @ 13:26:47
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0