Äntligen gjort

Äntligen är drömmen uppfylld=)Har länge velat tatuerat mig och äntligen har jag gjort de!
Visst de gör ont att taturéra sig men hade föreställt mig värre faktiskt! Men tog på ett bra ställe där de inte ska göra så ont. Det tog en halvtimme så man stod ut. Nu tar de väl två veckor ca tills det är läkt. Tatueringen kommer ju inte se ut exakt så här när den e helt läkt, de ligger skuggor i bladen o lite vit färg som komemr synas mer när den är färdig läkt.

Fan vad stolt jag är över mig själv att jag klarade det, bara hoppas att läkningen går lika bra=)


Kommentarer
Postat av: zanna

Niice :P

2009-04-16 @ 09:31:28
Postat av: madeleine

hej vännen allt bra hoppas jag :)



jättefin tatuering !!



jag ska snart göra min andra :P

ordet NALLE i nacken :D



ha det superbra kram kram

2009-04-17 @ 10:28:27
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Mintan

Skit fin tatuering.. Ja, vi måste verkligen träffas snart.. Bor du i Helsingborg nu då eller?? puss gumman

2009-04-21 @ 20:51:29
URL: http://mintisen.blogg.se/
Postat av: Jenny



























































Jätte fin Gumman =)











2009-04-23 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0