Inflyttningsfest 7 Februari

Då var helgen över och även vår inflyttningsfest. Den vart lyckad och vi var 10 pers och alla hade de nog trevligt, har inte hört annat iaf och det är ju så det ska va=)
Senare på kvällen var vi några som drog ut men som vanligt ,inte lika kul ute men men.
Några bilder ska jag allt bjuda på=)
I lördags fixade jag även håret, permanenta det=)Satt fan 3,5 timme hos frisören men det var det värt , så fint det blev=)Lägger även in en bild som frisören tog, när hon precis hade rullat klart det, fint va?:P
Har fått trevliga kommentarer om de av både personal, barn och föräldrar på jobb idag, alltid kul=)




Haha vissa bilder asså, haha lite mycket sprit i kroppen kanske=P
Nä nu ska jag ta och fixa lite här hemma innan älsklingen kommer hem. Men ha en bra Måndagskväll allihopa!
puss

Kommentarer
Postat av: zanna

oohh haaha sikken kväll =) Men de va kul som faan :P

Men du måste skicka bilderna snart:P

hade bäst gumman min puss o kram

2009-02-09 @ 18:39:14
Postat av: madeleine

kanon fin i håret =)

hoppas allt är bra med dig !!

KRAM

2009-02-09 @ 19:31:20
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Maria José

Hey Sara:) det har hänt en del ju, hehe!! Vad roligt gumman, ni har en jättefin lägenhet;) Vad fin du blev i håret, passar dig:) puss o kram

2009-02-10 @ 10:48:15
Postat av: madeleine

todeloo kolla in min blogg det ligger en utmaning å väntar på dig =) KRAM

2009-02-15 @ 14:20:31
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0