Love

Tänkte visa lite kärlek... till min underbara älskling Kristian!(Med hopp om att han läser)

Älskar dig något så otroligt mycket! Snart har ett helt år gått tillsammans och vi har varit med om både de ena och de andra! Kommer aldrig glömma våra stunder! Mitt liv har blivit helt annorlunda sen jag träffa dig, på ett bra sätt.
Jag har tex.flyttat hemifrån, blivit sambo, förlovat mig och sist men inte minst så har jag äntligen fått resa utomlands!
Och allt detta har jag fått göra med just dig! Helt klart har jag fått vara med om nått helt underbart!
Detta var den första bilden jag fick av Kristian, herregud, man var ju kär redan då;):P
Kommer aldrig glömma de första veckorna när du körde fram och tillbaka mellan Landskrona- Hässleholm varje dag i princip. Senare bytte vi, Då var det min tur att visa lite kärlek, tågtider mellan Hässleholm- Landskrona kunde jag nog utan till hehe.
Haha ja dessa glasögon kommer alltid ha en speciell betydelse för mig! Inte nog med att de är så super snygga utan det var även första gången när vi träffades;) Du hade visat mig en bild på dem och sen ville jag att du skulle ta med dem hem till mig så jag fick prova dem och se, vilket resultat=)
Ett underbart leende på en helt underbar person! Och inte nog med det underbara leendet, det är även en bild från i sommras, då vi åkte till Grekland tillsammans, och för mig var det en otrolig upplevelse, då jag aldrig varit utomlands tidigare!
Vi vid vårt "smultronställe" eller vad man brukar kalla det, hehe. Detta stället är iaf vårt och hitintills har vi iaf besökt det både sommar och vinter.Vart detta stället ligger,talar vi förståss inte om för någon;)
24/12-08 Kan det bli en bättre julafton??Tror inte det iaf, och om de skulle bli det så kommer den här iaf ha störst betydelse=) Älskar dig Kristian!

Älskar dig Kristian,Du anar inte hur mycket du betyder för mig och hur stor plats du har i mitt hjärta och alltid kommer att ha!Det finns inte längre några ord som kan beskriva min kärlek till dig...
För mig är du den rätta, i mina ögon är du den perfekta för mig, för mig finns bara DU!Nu och föralltid!


                                                                              




Kommentarer
Postat av: madeleine

vilket mys all lycka till er =)

KRAM

2009-02-23 @ 20:31:12
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Jessica

hejsan ! jo det är bra. själv ? Ja det blev jätte bra. men vi skulle ha vit färg men fick någon beige/grå. nu har vi bara tre rum kvar att måla innan vi ska flytta :S men nu hade jag velat ha köket med mig till nästa lägenhet :P Kram

2009-02-24 @ 09:51:57
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Jessica

usch , gud va tråkigt med alla sjukdomar. Ja, i fredes var jag ute och festa & dansa :P Själv ?Kram

2009-03-01 @ 20:32:20
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0