utmaning

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker ?

Blogg.se -  msn

2. Sjunger du hemma eller i duschen ?  

Både och men är jag full kan ja sjunga även utanför dörrarna hehe

3. Kan du spela något instrument, vad ?

Nopp, men hade velat lära mig piano och gitarr

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär ?

Det beror på hur dagen varit å vad jag har att skriva om

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar ?

Hrm, ingen?

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit ?

Nja, ingen speciell jag kan komma på nu, men finns säkert nån

7. Alla samlar på något, vad samlar du på ?

Ljus och torkade blommor haha

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing ?

Beror på när det gäller och vad det gäller.. men är nog ändå mer åt mes tyvärr

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film ?

Robert Gustavsson å hans namnlike Björn å så Johan Glans såklart !!

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda ?

Återkommer med svar lite senare när jag kommit på nått=P


Sådär nu har ja shockat (stavade jag rätt?)alla haha speciellt Madde som utmanade mig, trodde du aldrig jag skulle svara på va=P? haha


Kommentarer
Postat av: madeleine

JA verkligen en chock såå glad jag blev =) Du chocka verkligen mig denna gång :P

ha det super bra KRAM

å du nästa gång du är i hässle slå en pling så får vi fika tycker jag !!

2009-02-15 @ 21:39:18
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Sara

oj då vad designen ändras ofta i denna blogg ;) hoppas allt är bra. kram

2009-02-19 @ 22:47:25
URL: http://rekvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0