Bio mys

Kvällen har då bestått av bio och den nya Wallander- hämnden. Den var bra. dock inte den bästa film ja sett men heller inte den sämsta.Resten av helgen har vi bara tagit de lugnt, planerat lite hur vi ska ha de i sovrummet och förhoppningsvis ska vi måla om i veckan eller till helgen=) och även inreda om vi har tur=P Lääängtar
Förresten för er som inte redan lagt märke till de, så är min blogg ändrad igen lite, var min kära Angelica som fick sig ett ryck och gjorde om den och som vanligt så är ja mycket nöjd=)Tack älsklingen min=)

Satt och prata om hur vi skulle göra i sommar, om vi skulle boka en resa eller om vi ska va hemma i sverige,men vi bestämde oss för att nog lägga pengar på inredning och en bilsemester i sverige istället eller kanske en sista minuten som inte e planerad för billig peng=) så nu längtar man till sommaren med.
Får ju även veta hur de blir med fortsatt jobb, får jag fortsätta som vikarie eller får jag fast eller åker jag ut, det e frågan de. Men tror mina chanser är rätt goda så får leva på det hehe.

Nä nu blir det film och sen sova, jobb i morrn och en lååång trevlig vecka framför sig!
Älskar min underbara familj,vänner och min underbara fästman=)=P


Kommentarer
Postat av: angelica

du kommer säkert få fortsätt jobb där :) kul att de går så bra för dej me allt :)

puss puss love you

2009-01-11 @ 21:42:19
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: björn

hej där.

Hoppas allt är bra. Hoppas ni tänker er för innan ni börjar måla. Kolla med hyresvärden först, så ni inte får något efterspel och skall det målas om så skall hyresvärden betala. Det är inte bara att göra som man vill i en hyreslägenhet ni äger ju inte den utan hyr den bara.

Björn

2009-01-12 @ 23:40:29
Postat av: Sofi

hej fint angelika har gjort till dig jag skulle också vilja ha det så fint på min blogg men vet inte hur man gör kan inte du lära dig så kan du göra den fin till mig??? puss

2009-01-13 @ 00:45:58
URL: http://sofi1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0