Förlåt

Då var det äntligen min tur att sätta mig ner i soffan och ägna min blogg lite tid, det var på tiden=P Eller vad säger ni?
(Martina, fortsätter du läsa min blogg nu?;) hehe)
Var ju Sex and the City förr förra helgen hos Martia och Sofia (arbetskolegor) och det var en mycket trevlig fest men mycket härliga tjejer hehe. Vi var väl 22 tjejer. Sen blev det även utgång med i Helsingborg. givetvis var kameran med under festens gång hehe. Några ska ja allt bjuda på.


Förra helgens bravader då det blev rätt lugnt faktiskt men trevligt=) Var ute och åt med älsklingen på Oasen i Helsingborg (en foundue restaurang) ÄLSKAR DET! Så det var trevligt. Sen var vi och åkte skridskor med och det var hur underbart som helst, riktigt kul och nån bild kan jag allt bjuda på från det med=)
 Älskar min underbara Kristian!

Nu har ja uppdaterat lite om 2 helger här och de börjar bli dags för att visa lite bilder på hur det blev i sovrummet som blev klart för ett par veckor sen hehe=P tror iaf inte ja har visat de än, och om ja redan skulle ha gjort de kommer en repris hehe.
Säg gärna vad ni tycker!
Inte jätte bra bild men ja de ser orange ut men det är brunt men ja det ses bättre live.=)

Nu får det vara bra med detta inlägg men återkommer strax med en nyhet=)
puss

Kommentarer
Postat av: a

fina bilder=)

2009-01-28 @ 11:52:47
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0