Nyårsafton 2008

Då var man tillbaka igen, texten blev inte konstig på bloggen som tur var hehe men nu tänkte jag bjuda på bilder från nyår. Jag,älsklingen, Zanna och Joel var ju i Göteborg och bodde på hotell en natt. Åt fem rätters och bara hade det super trevligt på hotellet=)Några bilder ska jag allt bjuda på, sen har Zanna fler som hon ska skicka över snart hoppas jag=P

sådär då har man bjudat på lite bilder från Nyårsafton och några bilder dagen där på=)hade dock inga bra bilder på raketerna men men de var fina raketer.
Nu är de dags att springa till tvättstugan men kommer att blogga lite i morrn men troligtvis så vi hörs mer då
puss hej

Kommentarer
Postat av: madeleine

en utmärkelse ligger å väntar på dig i min blogg =)

2009-01-07 @ 17:41:25
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0