Äntligen

Äntligen semester=)Ska bli så underbart skönt !Hela 4 veckor fram nu bara njuta! Love it!=)
I morgon börjar semestern första utflykt, bli Ven med älsklingen och Emil och Maria.Ska bli riktigt trevligt, hoppas på bra väder bara men de ska de nog vara, Sen blir de troligtvis fest efter de. Så fullspäckad dag i morgon då med andra ord. Härligt!
Några storslagna planer på semstern nu är väl inte riktigt bokade ännu men jag hoppas ju på en sista minuten resa men dessvärre tror jag dem blir för dyra=( Men nått som är helt bestämt oc bokat är ju iaf Göteborgsresan med Angelica på Onsdag.läääääääängtar=)
Sen bilsemester här i Sverige och festivaler är givetvis inbokat och en självklarhet!=)Sen får vi se vad världen har att erbjuda för skoj hehe. Blir nog en hel del plugg och körning i sommar med för min del, lagom kul hehe men allt plugg lönar väl sig till slut någon gång antar jag hehe:P

Ha en trevlig sommar alla där ute för det ska jag ha....dock hoppas jag man slipper se ut så här eller få en sån här typ av kommentar från någon:



 Hahahahaha Ha en grym sommar!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0