Göteborg here we come

Yes detta är vad jag kallar en spontan resa, Angelica frågade mig i Lördags om jag ville åka till Göteborg med henne och gå på Liseberg och övernatta 2 dagar och givetvis ville jag det=)
Snabbt letade jag upp tåg biljetter till vettigt pris och vandrarhem, och allt flöt på och biljetten fick jag hem redan idag=)Fan vad kul vi ska ha det gumman!Ska bli så kul att äntligen ses igen.

I Fredags var det studentfest för/hos Sara,det var trevligt, mycket trevligt folk och god mat. Denna gången tog jag det lugnt,fick ta hand om älsklingen ju hahaha,nä så farlig fylla blev det inte. Det var trevligt, synd bara man var så trött efter en lång arbetsdag plus skolavslutning.
Lördagen blev en lugn dag, hade ju någon som var bakis haha=P blev film och god mat och sen fixade jag min spontan resa haha.
Söndagen var det dags för mig att ta plats bakom ratten igen och köra till Hässleholm och hälsa på mamma.Var och hämta mina sista saker jag hade kvar i förrådet, mina gamla saker sen jag var liten och annat=) En trevlig liten tur.

Idag har jag även varit på körskolan och pluggat lite, duktigt av mig tycker jag allt!
Blir väl mer plugg resten av veckan men får se om jag går dit eller pluggar hemma. På Torsdag ska jag ut och äta med jobb med så då blir det inte något pluggande den kvällen iaf. Aja får se  när jag får nått gjort=P

Nu är det dags att fixa lite här hemma men vi hörs snart igen hehe ha det fint puss hej



Haha.. bara för att den var lite rolig och söt=)


Kommentarer
Postat av: angelica

fick hem mina biljetter idag :D snaaaaaaaaaaart ses vi :D

2009-06-16 @ 17:47:27
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: bjöbjörnrn

Lämnade du något med???? Du har ju något som är mitt hahahhaha

2009-06-17 @ 16:13:25
Postat av: emma

hoppas ni får en mysig dag med bra väder med:) kommer möta upp angelica den 8 i gbg så vi kanske ses vi oxå:) hade vart trevligt.. kramkram

2009-06-27 @ 22:54:33
URL: http://themami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0