Helg mys

I Fredags blev det mys med älsklingen på bio=) Vi såg I Love you man riktigt bra var den faktiskt=) Innan bion var vi på väla en sväng och åt lite god mat.
Det var väl i princip det vi gjorde.

Lördag då, även det gick i mystecknet hehe lagade god middag och kolla film, var även ute och körde en sväng=)
rätt lugn dag måste jag säga.

Idag då då har det varit plugg för mig hela dagen, Pluggat och tvättat och lagat mat har dagen bestått av och jag sitter här en med mina böcker =PVäntar på att bilen och min duktiga handledare ska komma hem, så jag kan köra en sväng och idag går bilen till solariet hehe. Ska bli skönt=)

Nu är min paus slut,åter till böckerna och skrivandet.Men en liten uppdatering om helgen, och i tid med har ni minsann fått hehe=) Ha det fint!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0