jävla skit

Helvetes jävla piss skit! Ni får ursäkta mina fula ord men om ni hade varit jag hade ni med förstått!
Igår var jag på vårdcentralen (mitt andra hem nu förtiden) och kan ni gissa vad det var för fel på mig??
HALSFLUSS! Självklart, ja slutade ju med pencellinet i Fredags så givetis var det det dags igen, tre dar efter med en ny kur *grrrr*
Hade tydligen insjuknat idet igen eftersom ja hade fått för liten styrka på pencelinet förra gången.Nu fick ja antibiotika i 7 dagar till,3 gånger om dan. Fy fan vad ja hatar detta!


Fan Fan Fan Fan!

Kommentarer
Postat av: angelica

jaså mkt fint alltså =)



usch TA BORT DOM! säger jag bara =/ inte kul att gå runt me vet ju precis hur de är.



jo de e bra.saknar dej med pusspuss!

2009-06-09 @ 15:29:17
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0