Midsommar 2009

Ja då har midsommaren för detta året passerat förbi, en hyffsat lugn men trevlig midsommar detta året.
På midsommarafton turade jag och kristian till helsingör. Åt god midsommar mat och drack lite gott och bara njöt tillsammans=) Tog de även lugnt senare på kvällen då vi kollade på nya Wallander filmen, skit bra var den.


På midsommardagen var de dags för en tur till Laholm, fest hos Emil och Maria=) parfest hehe, vi var 6 personer och hade de super trevligt, god mat och drack och hade de hur bra som helst.Spelade twister för första gången och blev helt kär i de, var hur kul som helst och villka ställningar man fick till hahaha. Spelade även kubb och vilda gäster. Kan säga som så att mitt lag vann i vilda gäster=) hehe men i kubb gick de så där för tjejerna hehe men vi vann men de var Kim,s förtjänst hahaha, vet man inte reglerna får man skylla sig själv hahaha. Tack killar=P
Givetvis ska jag bjuda på lite bilder, dock inte alla för de blev en himla massa men lite av varje aktivitet ska ni allt få=P


Fan ja råka trycka på nån knapp så alla bilder som skulle vara här nu försvann.... FAN pallar inte lägga in alla på nytt igen, får fixa de en annan dag. fan vad sur jag blev nu BAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0