Söndag

Då var det redan söndag och helgen har passerat väldigt lugnt men otroligt fort, som vanligt=(
I Lördagsmorse var jag och gjorde en synundersökning och det var som jag befarade, jag måste ha glasögon! Och använda dem så mycket som möjligt=(Så fick med mig två par hem som ja tyckte såg finast ut nu ska ja bara välja ett par av dem att köpa, tänkte ta med dem till jobb och få lite mer synpunkter och kommentarer=)Sen om två veckor typ får jag mina riktiga.

Lördagskväll var de meningen att vi skulle bowla men de vi skulle bowla med fick förhinder så det blev aldrig av=(

Istället blev det en mys kväll med god mat och film för mig och älsklingen.

Just det vi var ute i huset en sväng med och hämtade hem en gammal skrotig cykel som stått där som ingen äger, så den tog jag nu och vi har snart skruvat av allting på den och ska göra den riktigt ren och fin=)Blir som en ny cykel sen när den är färdig hehe. Slänger upp före och efter bilder sen när vi är klara med den.

Har ju glömt att berätta att i Torsdags så var jag med MIchaela efter jobb och vi skulle ta oss en tur till Nova Lund (tror det hette så) hahaha kan säga som så här hon och jag i samma bil,ojojojoj det var ingen bra kombination. Visst hon har körkort men vägar e hon inte så bra på och vägbeskrivningar och komma ihåg vägarna e jag heller inte så bra på.
Så ni förstår kanske själva att dte inte var det lättaste, bara det att komma hem till mig tog ett tag och sen hitta ut till motorvägen hahaha, jaja vi kom fram och hem igen iaf men kan lova att de var småvägar och säkert inte de snabbaste vägarna hem vi tog hahaha. Tack för en trevlig kväll iaf gumman!Ses på Fredag=)

Nej nu är det dags för mig att fixa lite frukost och kanske gå in och dra upp älsklingen som tror han ska sova halva dan=P
Men ha en trevlig Söndag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Kristian

alltid lika trevligt med frukost med älsklingen fast man fick gå handla bullarna ;p

2009-03-08 @ 12:06:01
URL: http://snult.blogg.se/
Postat av: Anonym

han kände jag igen, heter har Christian kanske ? =)Isåfall har vi bott på samma gård som barn :-)

2009-03-10 @ 21:38:50
Postat av: Veronica

Mitt namn glömde jag

2009-03-10 @ 21:39:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0