Söööööndag

Då var det Söndag och helgen har kommit till sitt slut=(Helgen har bestått av shopping hela helgen lång i princip, vart i Malmö o handlat lite till lägenheten och även Lödde och handlat saker till sig själv och Kristian hehe.
Bilder kommer upp i veckan, orkar inte lägga in dem nu.
I  morrn är det åter dags för jobb och efter jobb blir det att sitta barnvakt ett par timmar. Det blir min dag i morrn det.
Åhh i morrn är sista dagen för pencellin, tack godegud för de, ni som känner mig vet vilket helvete jag har att svälja tabletter.=( Varit riktigt synd om mig.

Som ni ser har jag nu fixat till mig blogg, eller Angelica för att vara helt ärlig,  tackar tackar gumman=) Blev riktigt fint tycker jag. Nej detta blev ett tråkigt och onödigt inlägg men men nu ska jag kolla på beck!

Tack och hej leverpastej=P

Kommentarer
Postat av: angelica

bra du blev nöjd :D

2009-03-02 @ 14:01:34
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0