Hemma igen

Då var lång helgen slut nu då, kom hem i Fredags från Erikslund. Konferansen var mycket trevlig=)Härligt med lite spa behandlingar. Maten var dock lite så där men våra olika aktiviteter var trevliga=)Blev en sång aktivitet, vilket ska resultera i en skiva snart hehe. orkar inte förklara hela uppgiften vi fick men kul var det=)Sen andra aktiviteten var cloedo i roll spel, för er som spelat cloedo spelet vet hur det går till på ett ungefär. Man skulle vara en hel annan person under hela middagen. Den uppgiften var så där enligt mig.Men överlags var det kanon=)
Slänger in lite bilder från hotellet, dock inte så många, vet inte om alla på mitt jobb vill att ja lägger ut bilder på dem så hehe.


I helgen har man även hunnit med att köra till  och från Tyringe, vankades ju kalas där idag så då hade jag ju en väg att köra hehe. Roligt att det går så bra för mig nu måste jag skryta med att säga=)=P Har även hyrt lite bra filmer och vart ute i vårt gamla hus och avslutat det totalt nu, men säger bara det, jävla kärring!!Men men....

Nu blir det kolla tv och sen sova!Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: zanna

hehe där har ja o joel oxo varit på spaa =) de e skit fint där :P hade bäst kraaam

2009-05-26 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0