kärt återseende

Ja ett kärt återseende,eller vad det kallas hade jag idag med en gammal klaskompis,Petra! Vi har inte snackat eller setts sen vi tog studenten vilket är snart 2 år sen=P. Tack för en trevlig dag på väla och vi ses snart igen=)
Hittade en söt liten tunika och en lång t-shirt på väla och även lite små saker till håret så jag är nöjd med dagens shopping hehe.
Helgen förövrigt har varit sådär, Fredagen var vi hos min mamma och åt mat och träffade min bror och ena syster, var trevligt=)JAG körde sen hem från Hässleholm till Helsingborg vid 23 tiden, lungt och skönt på vägarna så det gick hur bra som helst=)
Lördagen sen så var vi och sola lite och fixade massa saker hemma sen vid 23 tiden for vi till sjukhuset, älsklingen mådde inte så bra=(som sagt var vi kom in på akuten 23 och var hemma igen 04.00 i morse, fy fan vad drygt!!
Men som tur var var det inget med älsklingen eller de hittade inget( ja fattar inte hur läkare kan kalla sig för de) De vet ingenting och kan ingenting göra!!Skäms!
Så lördags natten tillbringades på sjukhuset, i ett rum med min älskling och rullstolskörning=P stackars min älskling=(

Men nu till nått trevligare och roligare, på Onsdag är det dags för konferans med jobb och vi ska till Erikslund på spa=)Får två behandlingar var och det bjuds på tre rätters, fin frukost och lite trevliga aktiviteter=)Ska bli mycket trevligt.
Onsdag till Fredag blir vi borta,så får snart börja fundera på vad man ska packa ner i resväskan=P

Sen på Fredagen när vi kommer hem,kommer Anna ner och hälsar på lite, ska bli trevligt, tar väl en fika i stan och checkar läget=) Så mycket att se fram emot nu hehe. Härligt!!

Nä nu ska jag gå å smaka på mina kakor jag har bakat, cockies=)Får se om de blev bra!
Hejs svejs!




Älskar dig Kristian!



Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det var jätte roligt att ses igen:) Får inte gå så lång tid ni tills nästa gång nu bara:D

2009-05-20 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0