Långhelgen slut...

Ja  då var denna valborg för detta året slut, har vart en kanon helg med underbart väder och grillad mat hela långa helgen typ. Igår var vi hos dj Patrik och co och grillade ochdrack lite, var trevligt.
Sen på dagarna har jag och älsklingen glidit runt i en fräck bil=P (tjejbil som Kristian kallar det) hehe. Underbart!
Självklart har vi svängt förbi vårt underbara glassställe här i stan typ varje dag hehe. Me love!
(Svärfars bil minsann hehe=P)

Just det, har ju glömt att blogga om förra helgen, då det var Zanna och Joels inflyttningsfest och Jessicas 20 års fest. Givetvis gick vi på bägge, ville ju inte missa nått. Det var trevligt. Och ojojojojoj vad jag drack duktigt, så duktigt att jag tog mig hela vägen upp på scen hos Jessica och sjöng kareoke i 2 timmar med massa olika människor jag aldrig sett tidigare, sååå underbart kul var det.synd bara att festen slutade så tidigt=P (kl 01.00) Så det var lite info om förra helgen.

I veckan gjorde jag och älsklingen ett mega klipp, köpte en hur snygg och bra bokhylla som helst, kostade innan ca 3.700 men nu 1500 spänn. Inge fel på den va?


De var lite vad vi har sysslat med, med andra ord, ni har inte missat så mycket=P
Just det jag måste ju få skryta lite, sen ja köpte min cykel har jag faktskt cyklat till och från jobb 4 dagar=)Och ska på det i morgon igen, snacka om att man är duktig hehe.
Nä detta blir ett kort inlägg, för nu är det dags att ta hand om den färdiga tvätten!

Ha det kanon! Kram

Kommentarer
Postat av: Sofi

Duktig du e Sara. jag vill också ha min cykel här men men får se om den kommer hit eller inte.ja du fin bil. den skulle man ju inte tacka nej till direkt att få åka i haha



Puss din stora syster

2009-05-03 @ 18:27:13
URL: http://sofi1985.blogg.se/
Postat av: Mintan

Skitsnygg hylla.. :) Billigt är bäst.. ;)

2009-05-14 @ 19:32:16
URL: http://mintisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0