Ris och ros

Vill tacka min underbara vän Angelica, vad fint du har skrivit om mig/oss och vilken underbar blogg du fixade till mig=)Älskar dig!Vill att du ska veta att inget ska få förstöra det vi har även om de verkat lite så. Skulle aldrig tillåta det, Aldrig!
Vi ska bättra oss!

Nu till lite tråkigheter, jag är sjuk,och kan ni gissa vad det är för fel???Jag lovar det är inte svårt att lista ut=P
Halsfluss.....IGEN!Tänker fan operera bort mina halsmandlar snart,är duktigt trött på att ha detta var eller varannan månad. Hatar de jävla tabletterna man ska välja med, Ni som känner mig vet vilket helvete jag har att svälja tabletter!
FY FAN säger jag bara!
Å inte nog med det, har tagit ledigt i morgon med, komp dag. Men har jag ju väldigt stor glädje av, vi som skulle till Ullared men jaja vi får väl se hur det blir me det nu=/ Piss

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: angelica

usch stackare =/ ta bort dom jävlarna de mår man mkt bättre av :D

2009-05-31 @ 10:24:31
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: angelica

varsegod föresten :D love you

2009-05-31 @ 10:25:44
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0